22 Mayıs 2010 Cumartesi

futbol üzerine mecburi yazı

şimdi nedir futbol dediğimiz şey? 22 tane fit abinin ölümüne oynayıp terlediği, zaman zaman ayak bacak kırdıkları, bazen de birbirlerine küfür ettikleri bi sipor. bale değil lan bu amına koduğumun oyunu. sonuçu da koyduklu, siktikli bi'şey. bunu seviyosan bu iş böyle aga. bana gelmez diyosan, siktiri çekerim anında.

ha esas eğlencesi de mutlu olmak, kafa yapmak ve taşşak geçmektir. bu fırsatlar da haliyle rakipleriniz tarafından verilir. öyle kaotik bi durum yok yani.

mesela ben beşiktaşlıyım ya hani, bizim tabata'ya 8 milyon euro vermemiz komiktir. ama bak sana komiktir. tüpçü başkanımız komiktir. liverpool'dan 8 yememiz yine sana komiktir. ben derim ki: "olm siz mi attınız 8 tane halla halla". ya da "size ne 8 milyon bizim değil mi?". bu argümanların hepsinin yarrak gibi olduğunu da bilirim.

bu durum nereye geliyor? evet tahminler doğru fenerin son bombasına. abicim kendinizi şampiyon sandınız! oha lan. bundan daha büyük olay görmedim ben. haliyle geçicem taşşağımı. bursa şampiyon olmuş, olmamış sikimde değil. son maçta göt olursan ben yine taşak geçerdim, orası ayrı da; sen sahada timsah yürüyüşü yaptın arkadaş. götümüzle güldük lan! üzerine espri bile yapılamıyo nasıl komikse artık.

şimdi gelip "olm siz mi şampiyon oldunuz lan, ezikler. 8taş hahahauhu" dersen ben sana yine gülerim. hatta aklımdayken güleyim "hauahauhauahu".

bunun savunulacak yanı var mı efendi? bunu bize unutturacak bi sikkoluk daha yaparsanız belki silinir hafızalardan (ki ben umutluyum, beklerim bombaları). yoksa ben canım sıkıldıkça timsah yürüyüşü yapan, cadde'de "beşiktaş" diye bağıran fb'lilere bakıp kafa bulucam. eğleniyorum lan! siz de eğlenin bu saatten sonra. göte giren şemsiyeyi zorlamayı bırakın yani.

öberim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder