26 Ağustos 2009 Çarşamba

mim

1- Bloguna neden bu adı verdin?

yıllardır ekşi sözlük nickim. başka bir isim de verebilirdim ama insanların aşina oldukları bi'şeyle karşılaşması daha iyi gibi. amacım yazdığımın okunması. diğer türlü reytingleri düşük olabilirdi.:)

2- Blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?

sigaradan gerisi yalan bu konuyla ilgili. dumansız hava sahası ne be!

3- En son satın aldığın garip şey.

sanırım parasız çok zaman geçirdim. ne aldım hatırlayamadım. cimriyim neyim.

4- Şeker gibi olduğun anlar.

şeker gibi olan insanların yanı. eşin, dostun yanı yani. bu arada "yanı" ile "yani"yi beraber kullanın. çok zevkli...

5- "Arkadaşım artık sormayın şunları" dediğin şeyler?

ne zaman birine tiyatro eleştirmenliği ve dramaturgi'de okuyorum desem "çok güzel hareketler var. ben çok beğeniyorum, sence nasıl?" diye soruyor. ağız burun dalmadım daha ama durun bakalım...

6- Seks'in sendeki rengi?

sarı- lacivert (alıntı)

7- Aynaya bakınca gördüğün?

enerji azlığı. bi de cildimde sorun var. genelde böyle şeyleri takmam ama geçsin artık be.

8- "Kendini okutan blog" dediğin?

uzun liste yapmıyorum, kimi söylesem bi diğeri de eksik kalır. takip ettiklerimi edin. pişman olursanız 20 gün içinde iade garantisi var.

9- Bu blog sahibi/sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler.

istanbul'da taksim ki ayırt edebileceğinizi sanmıyorum, istanbul üniversitesi edebiyat fakültesi, küçük ayasofya'daki çaycı. izmir'de random ( mekan adı gibi oldu), zile'de merkez okey ve biladro salonu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder