7 Haziran 2009 Pazar

adam başına bir yazı düşmeyen saçma blog

aynen de aha bu benim blog ya. 10 adamın olduğu yerde bununla birlikte 8 yazı olacak. madem açtın yaz kardeşim di mi? millete de "bakın blog açtım gelin olum bi'şey dicem lan kimsenin bilmediği bi'şey, valla" tripleri satma.

bu arada geçen arkadaşım tatil macerasını anlatmıştı blog'unda. ben de tatil macerası yazmaya karar verdim. onlar tatile antalya'ya gidiyordu. o(arkadaşım volkan keleş (olmaya devlet cihanda nickli sözlük yazarı), orada istanbullu bi kızla tanışıyordu, kızdan hoşlanıyor, öpüşüp koklaşıyor ve sonunda da kızın istanbul'da buluşmaları için verdiği üzerinde telefon numarası olan kağıdı şortunda unutuyor ve annesi şortu yıkayınca o kızı bi daha hiç göremiyordu.

ben ise ananemle kaplıcaya gitmiştim o yaz. kimseyle tanışmamıştım. yaşlılarla sıkıcı sohbetler yapmıştım. içki tüketmemiştim ve cicik ellememiştim. çizgi roman satan bakkal da yoktu.

ama diğer yaz evet işte diğer yaz benim yazım olmuştu. o yaz babamın yanına romanya'ya gitmiştim. bu hafta içi serinin 9. bölümü karşınızda olucam ve iki süper macera anlatıcam...

not: volkan'ın yazdığı sıkıcı tatil yazısını bu linkte bulabilirsiniz.(herhalde o yaz kaplıcaya gittiğim için antalya'ya giden arkadaşımı kıskandığımı düşünmüyorsunuzdur)
http://olmayadevletcihanda.blogspot.com/2009/06/gecmis-zaman-olur-ki.html

1 yorum:

  1. kaplıca da iyiymiş, dinlenmişsindir en azından. Romanya macerasını da merakla beklemekteyiz.

    YanıtlaSil