26 Mayıs 2009 Salı

doğum günü

insanın kendini biraz şımartması gibi eşi dostu tarafından şımartılması da hoşuna gidiyor. klasik ifade ama sevildiğini bilmek süper bi'şey lan. günün adamısın işte. gerçi zamanla bu ekşinlar eskisi gibi heyecan vermeyebilir insana ama yine de güzel bir gün. "mutluyum arkama yaslandım, iyi ki bana rastladım" diyorum bugün için.

ekşin dediğime gelince o da eşle dostla bi yerde oturup muhabbet etme bahanesi aslında. süper doğum günü planımı da müsadenizle buradan açıklamak istiyorum. efendim hayvan evladı gibi zengin olmuşum böyle aklın şaşar o derece yani işte o zaman da 40. yaş günümmüş benim. ben de küre şeklindeki dünya haritasını böyle elimle fır diye çeviriyomuşum sonra parmağımı bastığımda gelen ilk yere gidip doğum günümü orada kutluyomuşum. egzotik bi'yer denk gelse iyi aten kutupların yerini bildiğim için parmağı o tarafa götürmem haliyle. işte böyle oluyomuş, süper oluyomuş falanmış filanmış. bu arada gün itibari ile küreli dünya haritası alacak param yok ama sağlık mağlık olsun der, blogumun bu 6. ve kişisel yazısını burada bitirirken büyüklerin elle...

2 yorum: